4.3.15

Pääsiäisjuttuja

Pojat jo kyseli että millon on pääsiäinen :D
No eihän siihen kauaa oo joten voidaan alottaa pääsiäisaskartelut :)

Oon tämmönen hamsteri et oon laittanutalteen kaikke toooosi tarpeellista :D
No nyt oon päättäny et lähtee ne romut joko käyttöön tai roskiin!
No monta pussia oon roskiin kannellu kaikenmaailman folioilmapalloja ja vanhoja lahjapapereita yms.yms.yms
No nää isojen yllätysmunien muovi pallot pääsi nyt tuunaukseen :)

Poikien kaa päällystettiin massalla ja väkerrettiin koristuksia :)

Näihin voi myöhemmin lisätä massa kukkia tai jotain mut nyt ei pojilla oikein into riittäny jatkamaan :D

Mä tein pupun ja narsissin
6v teki tipun
4v teki pupun :)

Vasta kolmas täysi päivä kipsin kanssa menossa ja kroppa alkaa ymmärtää et ei passaa olla hapoilla ja jumissa ihan kokoaikaa ;) eli oleminen on helpompaa :)

Ja nuo 4v ja 6v apurit on kultaakin arvokkaampia <3

Meillä on semmonen reippaus lista et kun auttelee kotitöissä ni saa reippaus merkin listaan laittaa vanhemman luvalla ja sit merkeillä saa lunastaa ylläreitä :)
6v on ansainnu melko monta merkkiä jo <3

1 kommentti:

Kiitos Käynnistä ja Tervetuloa Uudelleen <3