24.1.14

Neuloosi iski....

Niin siis Marraskussa se iski minuun !
Neuloosi nimittäin :D
Eilen puikoilta tipahti sukka ja kuplalapanen.
Sukassa Ihanaa uutta raitalankaa <3 ja lapasissa mustaa seiskaveikkaa ja neon pinkkiä isoveljeä :) tulipa muhkeat kuplat :D

Tosiaan viimeksi olen pakonedessä neulonut/kutonut koulussa varmaan seiskaluokalla! Ja nyt oon innostunut kokeilemaan erilaisia sukkamalleja!
Kokeillu oon jo :
Palmikkoa,Olgaa,kuplaa,broken seed, ja tietty tavis sukkia ja lapasiakin olen tehny :)

No mutta lankoja olen hamstrannu aika monta kerää (pakko ollu ku halavalla saanu ;)   )
Ja toivottavasti intoa puikkojen heilutukseen on jatkossakin :D
Niin siistiä oppia uusia juttuja :)

Osallistun siis tähän haasteeseen :)
http://amalianhaasteet.blogspot.fi/2014/01/tammikuun-haaste-puikoilla.html?m=1

2 kommenttia:

Kiitos Käynnistä ja Tervetuloa Uudelleen <3