16.1.13

P*skarteluhaaste #171-Resepti

Ihan taas Matkiapina linjoilla mennään :D
Näin Susan postauksen ja hän oli Tagin tolleesti laittanu korttipohjalle 
Ja Susa tietää et oon ihan Matkiapina ni arvas varmaan et apinoin :D

Nooo monesti oon kokeillu tota isoa tagia yhistää johonki tavis jkorttiin van en oo tykänny joten oon Tagikortit tehny pelkkinä Tagikortteina :)

nooo niin ja sitten ite aiheeseen että P*skarteluhaasteessa oli resepti ja se kului näin:
TAGI-PITSIÄ-KUKKIA

Ja minä tekasin tämmösen kortin :)



Tagin suttasin musteilla ja hiukkasen sumutin vedellä ja kuivasin 
Sit leimasin tollasella NeaIdean leimasimella koko alueelle tommosia länttejä :D
sit taas sumuttelin vettä ja kuivailin kuumalla
lumihiutaleita stanssailin ja huopakukkia pyörittelin jämäpaloista :D
hiukan pitsinauhaa & BlingBlingiä ja PAAAAAAALJON PearlMaker helmiä :D


siinäpäs se aikas sinivalkoinen :D

Oikein ihanaa viikon jatkoa kaikille :) 
arkiviikkokin on jo voitonpuolella joten mikäpä tässä :D

4 kommenttia:

  1. Ihanan sininen kokonaisuus - nätit nuo rullatut kukat....mutta miten sinullakin riittää intoa joulukortteihin ja -tageihin....itsellä jouluähky myös korteissa ja tageissa ym...saati sitten siinä syömisessä :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kehuista <3
    Nyt vielä kiinnostaa tehä joulukortteja ni täytyy tehä :D mut jos pitäs perus Puna/Vihreä kortteja tehä ni jäis tekemättä :D mä jotenkin vierastin noita perus jouluvärejä viime jouluna :/
    Ja mä täällä Suklaakonvehteja mässään korttienteon yhteydessä et varmaan sit ku suklaa loppuu ni loppuu joulukorttien tekoki :D

    VastaaPoista
  3. Wau, tässä kortissa on paljon struktuuria! Kauniskin vielä:)

    VastaaPoista

Kiitos Käynnistä ja Tervetuloa Uudelleen <3