15.7.12

Hääparille

Hääkortit on ällöjä :D :D :D

siis mä en ossaa tehhä mitään tyylikästä ja HÄÄtyylistä :D :D

no YritysHyväKymmenen kuiteskin 
ja tämmösen räpelsin  AskarteluFoorumin haasteeseen

tuo paperi oli mun mielestä niin kiva etten kehannu muuta laittaakkaan :D
ei siis iskeny laiskuus ...EIPÄ VÄHÄN :D 

tää taitaa olla mun elämäni eka(tai toka) Hääkortti :D
Kihlajais kortteja pakonedessä oon muutamat tehny 
mut ei oo oikeen mun juttu nää tällaset kortit :D


Hmm kuvassa näyttää niinku hääparille teksti ois vinossa 
mut eise oikeesti oo :D



tällä hetkellä on niiin haastava Hääkortti teossa et huhhuh.
No siitä kuvia myöhemmin jos joskus ton tilauskortin saan valamiiks :D

3 kommenttia:

  1. Yksinkertainen on kaunista. :) Innolla odotan kuvaasi tilaushääkortista...se on kiva kokeilla rajojaan. :)

    VastaaPoista
  2. Tämä on hieno!!!
    Ehkä, kun tekee vähemmän niin ne vähätkin on sitäkin hienompia ;)
    Kiitos osallistumisestasi Askartelufoorumin haasteeseen ja onnea arvontaan!

    VastaaPoista

Kiitos Käynnistä ja Tervetuloa Uudelleen <3